Za razna podjetja je zelo pomembno to, da je dobro poskrbljeno za promocijo le tega podjetja. Tako pa je to še najbolj pomembno za razna manjša podjetja, saj ta potrebujejo čim več pozornosti, tako da je mogoče dobiti čim več novih oči na to podjetje. No tako pa so lahko razne reklame in pa panoji, kjer lahko naredimo promocijo, zelo dragi. Zato pa je promocijski tekstil odličen način, kako se lahko podjetje predstavi širši množici, saj gre za odlično reklamo.
Tako pa je promocijski tekstil, tekstil v obliki raznih majic, kap, puloverjev in pa ostalih kosov oblačil, na katera pa podjetje natisne razne reči v povezavi s tem podjetjem. To pa so lahko razni kontaktni podatki, spletna stran in podobno. Najbolj pogosto in pa priporočljivo pa je to, da podjetje na promocijski tekstil naniza tudi svoj logotip. To pa zato, ker je logotip slika, ki bo ljudem dala vedeti, za katero podjetje gre. V kolikor pa bomo talali oblačila s takšnim logotipom, pa bomo s tem dosegli, da tudi ostali ljudje vidijo ta logotip in si ga morda tudi zapomnijo, kar pa bo potem privleklo oči k našemu podjetju.
No tako pa se največkrat promocijski tekstil podarja kot darila na raznih dogodkih. To pa zato, ker če bi ga prodajali, najbrž ne bi morali prodati toliko oblačil, oziroma tekstila, kot ga lahko, če to podarjamo. Prav tako pa se noben ne bo branil zastonj oblačil, tako da bo že to zelo dober vtis.
Med drugim pa je prednost tudi ta, da to ni velik strošek za podjetje, ter se tudi zato toliko podjetji odloči za takšen način promocije, kajti razne reklame na televizijskih programih, oglasi v časopisu, revijah in pa oglasi na raznih panojih ob cesti, so lahko zelo dragi, ter bi tako na promociji zapravili morda preveč denarja, v primerjavi z finančnim stanjem manjših podjetji.